Ineens is het bijna zover, overmorgen al! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu Ineens is het bijna zover, overmorgen al! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu

Ineens is het bijna zover, overmorgen al!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

21 Februari 2016 | Nederland, Oost-Souburg

Tijd blijft een raar begrip. Zo is alles nog gewoon ver weg, zo gaat het aftellen bijna beginnen, en nu, amper wat later is Hailey gearriveerd en ga ik overmorgen al. Dat is over 1,5 dag. Want overmorgen deze tijd ben ik als alles goed is al in het hotel in Istanbul.

Ben ik er klaar voor? Ik denk het wel. Ik moet nog wat kleine dingetjes halen en nog even regelen dat degene die het nodig vond om een deuk in mijn auto te maken daar ook de rekening van krijgt.

Maar verder? Ja. Ik ben er klaar voor. Ik spreek nog geen woord maleis maar ik heb er zin in. Heel veel zin.
En nu ik Hailey heb ontmoet voel ik me er ook helemaal gerust in om hier alles achter me te laten. Alle beesten zijn fan van haar en het is gewoon een rustige, lieve meid. Niet gecompliceerd, ik haal opgelucht adem.

Nog even en dan is het zo ver.
Ik ga naar cat beach. En niet met lege handen: ik heb iets meer dan €400,- opgehaald. Een waanzinnig bedrag waarmee ik echt heel erg blij ben, en waarvoor ik ook heel dankbaar ben. Wees er zeker van dat het goed besteed zal worden. Bedankt!!!

Morgen nog een laatste rondje met het hondje, paardjeplagen en zelfs een laatste keer mn koffer inpakken en de core en BodyBalance geven. En dan is het toch echt tijd en vertrek ik met de trein van een uur of 10. Dan ben ik veel te vroeg op het vliegveld en dat is precies de bedoeling.

Voor straks, slaap lekker!
Ik ga er zomaar vanuit dat dit mijn laatste bericht uit dit koude kikkerlandje is.
En weet, zodra ik weg ben vind ik reacties altijd erg leuk, hint hint!

• 22 Februari 2016 - 10:13

Petry:

Fijn dat Hailey zo goed bevalt. Dan kun je met een gerust hart vertrekken. Wat een geld heb je opgehaald zeg. Daar zullen de katjes heel blij mee zijn. Hoop dat je een beetje kunt zien waar je geld voor besteed wordt, of gaat het gewoon in een grote pot......

Je hoeft gelukkig niet extreem vroeg o het vliegveld te zin. Dat is wel lekker. 's Ochtends nog even rustig aan en dan naar de trein.

Een hele goede reis gewenst en we lezen wel hoe het verder allemaal gaat.

• 23 Februari 2016 - 12:00

DNTZ: