Dag 1,2,3; plaats van bestemming bereikt - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 1,2,3; plaats van bestemming bereikt - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 1,2,3; plaats van bestemming bereikt

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Februari 2016 | Maleisië, Tanjung Bungah

Dag 1 valt weinig over te vertellen. Na een toffe vlucht waarin ik 3 rijen stoelen voor mezelf had ben ik zonder noemenswaardige problemen aangekomen in Istanbul. Na bijna 3 uur tevergeefs wachten op een shuttle was ik ook nog eens te laat voor het zwembad. Wat nog een avondje luxe relaxen moest worden werd dat één brok frustratie. Die zijn nog niet klaar met me.

TourIstanbul was te gek. Helemaal de moeite waard. Verschillende bezienswaardigheden gezien en genoten. En ik weet nu dat een hoofddoek me niet staat. Ook niet voor even en ook niet in een moskee. Van Istanbul naar Kuala Lumpur weer een zeer fijne plaats in het vliegtug. Met naast me een verschrikkelijk aardige meneer. Net zo praatziek als aardig. Mijn geplande slapen werd-em niet. Ook niet op de laatste vlucht, toen ik een beetje schrok dat een soort iets te populaire man, en zijn vrouw, waarvan alleen haar ogen nog te zien waren, naast me moesten zitten. In de wachtruimte keken ze me nog vernietigend aan, nu kwebbelde de dame er lustig op los en liet allemaal fotos zien uit Saoudi Arabie. En van zichzelf zónder dat hele gewaad. Grappig stel. Hij noemde haar steeds ezel en zij zei over hem dat hij een kameel was en dan hadden ze de grootste lol. Waarom ook niet.

En na een slopende busreis ben ik dan eindelijk op cat beach gearriveed.
Ik had me er weinig bij voorgesteld, omdat het dan sowieso niet kon tegenvallen. Dacht ik.
Morgen aan de slag en ook naar het guesthouse.
Eerst hier even slapen. Tijd gaat snel genoeg.

• 25 Februari 2016 - 19:01

Stanley:

hoi Annelies
    we missen jou op de montage om je zo harde werken bent en hoe is het met jou en is het daar leuk
    en is het daar zo mooi weer of niet en ik ga ook met jeannet vlieggen een keer
    gr stanley

• 25 Februari 2016 - 21:33

Maya:

Fijn dat je reis goed verlopen is! Zag nog wat leuke foto's op FB langskomen, ik vond die burka je nog best staan... :P

Veel succes daar!

• 25 Februari 2016 - 21:47

Kino:

So far so good! Ik hoop dat je morgen een beetje uitgerust bent en dat we snel wat pica's te zien krijgen. Have the time of your life babe! XXX

• 26 Februari 2016 - 14:09

DNTZ:

Ik ben blij dat je goed aangekomen bent en benieuwd naar je eerste indrukken.

• 26 Februari 2016 - 14:47

Brigitte:

Ik ben zo benieuwd naar je belevenissen op catbeach. Kom maar op met die verhalen!

• 26 Februari 2016 - 16:18

Nens:

Fijn dat je goed aangekomen bent op Cat beach! Zeer benieuwd naar je verhalen, dus kom maar op!