Dag 8: shoppen en een olifant in de kamer - Reisverslag uit Ayer Tawar, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 8: shoppen en een olifant in de kamer - Reisverslag uit Ayer Tawar, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 8: shoppen en een olifant in de kamer

Blijf op de hoogte en volg Annelies

01 Maart 2016 | Maleisië, Ayer Tawar

Nadat ik vannacht een tijdje heb zitten praten met Laura heb ik besloten vanmorgen netjes om 11u naar cat beach te gaan. Ze was poeslief, net alsof er niets gebeurd was. Met dát grote verschil dat ik ineens alles voor elkaar kreeg. Nieuwe zalf? Natuurlijk! Vitamientjes voor Gabriel? Alsjeblieft. Heb haar vij snel gezegd dat ik vanmiddag naar de Tesco zou gaan en pas vanavond laat terug zou zijn. Heb ik mij netjes aan gehouden en was geen enkel probleem.
Zij afwassen, ik met de kittens spelen. Mooi werk.

Het kleintje dat ook onder de plank was gekomen is vandaag ook overleden trouwens. Franz heeft erg haar best gedaan, maar het mocht niet baten. Het kereltje dat onder de ladder kwam is actiever maar gaat ook achteruit.
De sporows ook helaas. Mimi en Soot zijn stabiel maar Gabriel doet het erg slecht. Hoewel hij de matjes die ik had meegebracht wel erg fijn vindt.

Morgen kattenspeeltjes maken en en wat knutselgebeuren voor kinderen, ze stemde direct in. Ha!


Tot morgen!

  • 01 Maart 2016 - 20:38

    Brigitte:

    Kijk, dat is het betere werk. Dat is wel een stuk prettiger voor jou. Wat sneu voor de katjes zeg, dat lijkt me toch wel zwaar...

  • 01 Maart 2016 - 20:48

    DNTZ:

    Fijn dat ze wat bijgedraaid is.
    Dat houdt het meer leefbaar.

    Zielig dat het niet beter gaat met de kittens.

    Hou je taai!

  • 02 Maart 2016 - 16:30

    Kino:

    Zo jammer dat er ook geleden wordt, zo jammer.
    Ik ben wel trots op jou joh.
    Lies, gebeuren er ook leuke dingen met de beestjes op Catbeach of is het 1 doffe ellende?

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 136731

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: