dag 14; op naar Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu dag 14; op naar Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

dag 14; op naar Langkawi

Blijf op de hoogte en volg Annelies

07 Maart 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

Tot het laatste moment was het onzeker of Langkawi wel door zou gaan. Je weet maar nooit hoe de vlag waait.
Maar valt niets tegen; na het doen van de Sporos zijn we dan werkelijk vertrokken.
Via de dierenarts om Chepod te laten enten, en medicatie voor de sporos te halen. Eenmaal bij de boot mocht Chepod er in eerste instantie niet op, uiteindelijk dan toch op het achterdek. Beetje jammer dat daar geen zitplaatsen waren.
Het tochtje leek spannend te gaan worden; de boot was niet in opperbeste staat zo te zien. Maar uiteindelijk ging het verrassend lekker en was het vooral saai.
Ralph weet jij welke film er op stond? Het was (gebaseerd op) een waargeneyrd verhaal en gaat over een groep jonge gevangenen die een footballteam in moeten. The Mustangs.
De rest bestond uit muziek die gekozen moet zjjn door iemand die exact even oud is als ik. Super tripje door memorylane.

Eenmaal bij Jeffrey ging er een wereld open.
Wat een gezelligheid en wat is het allemaal super georganiseerd en schoon!
Wat een verademing.
Helaas maar 1 nachtje, daarna is er iemand die die kamer huurt. Maar ik denk dat ik nog een dagje blijf plakken op Langkawi. Als er gewoon bussen zouden rijden misschien wel langer.

We zitten hier met 7 man geloof ik, 14 honden en een stuk of 20 katten.
En voor het eerst noodgedwongen gegeten met stokjes, zo werd t gewoon geserveerd. Prima te doen ook nog!

Tot ???? Morgen of binnenkort. Hangt een beetje af van mijn simkaartje.

• 08 Maart 2016 - 10:53

DNTZ:

Jammer dat we niet de warmte kunnen voelen.
    De geur van de lucht, het zout van de zilte zee, de mufheid van de stof/sisal, de lucht van houtskool en eten/kruiden.
    Geniet van je uitstapje.
    En dat eten met stokjes, gewoon doen zoals de chinezen, schaaltje aan je mond, met stokjes het eten naar je mond schuiven en flink slurpen.
    En natuurlijk een harde boer laten, want dat betekend dat het erg lekker was (in China). ;)

• 08 Maart 2016 - 12:00

Petry:

Ben je alweer twee weken weg. Wat gaat het eigenlijk snel hé. Red je het daar nog een beetje? Geniet maar lekker van al die leuke uitstapjes. Dat zijn straks de leuke herinneringen.

Groetjes x