IIIIIII wanna flyyyyy like a chandeliiiiiieeeeerr - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu IIIIIII wanna flyyyyy like a chandeliiiiiieeeeerr - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

IIIIIII wanna flyyyyy like a chandeliiiiiieeeeerr

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Like a ziplineeeerrrrrr
Hoewel het waterpark niet echt geschikt is in je eentje en dd buurvrouw het niet meer zag zitten , was er een zipline en dat was fantastisch. Doodeng maar zodra t ok was was het ook echt gaaf.
Niks eng, gewoon supertof.
Het waterpark was overigens wel erg mooi en leuk, en heb mee er zeker vermaakt. Dingen die in NL ondenkbaar zouden zijn zoals een cliffjump, een grote trampoline het water in en 1001 manieren om te verongelukken. Maar zwemvest verplicht en bijna zoveel lifeguards als gasten. Die overigens knettergek waren en hard meededen. Leuke dag zo!
Uiteraard weer uit eten geweest, meteen er achteraan een massage gehaald. In de hoop morgen met frisse moed het hoogste punt van Thailand te beklimmen en meer van dat leuks.

• 14 Maart 2018 - 19:33

Maya:

Ik lees elke dag je verhalen maar reageer niet op alles. Maar heerlijk, blijf ze zeker delen.

Geniet er nog van !

• 15 Maart 2018 - 01:47

Moeders:

Nou ja, je bent duidelijk aan je tweede jeugd begonnen. Zo'n waterpark is minstens zo eng als de Python in de efteling en meer van die levensgevaarlijke dingen. Ik snap niet hoe je zo iets leuk kan vinden, ik word al akelig als ik er alleen maar naar kijk ! Straks moet je nog met een gipsvlucht of zo terugkomen ! Gekke Foxy probeerde vandaag ook al steeds in de sloot te duiken, maar die kan ik gelukkig nog aan het lijntje houden. Zou het besmettelijk zijn of zo ? Of het voorjaar in haar koppie ! En morgen ga je dus de bergen in, dat is iets wat ik ook geweldig leuk vond altijd, bergen zijn prachtig, maar wel vermoeiend. Ik hoop dat je goeie wandelschoenen bij je hebt. Heerlijk hoor, geniet er maar van ! Ik lees het morgen wel weer hoe het geweest is. groetjes van Mam