Over 3D en gekke graphics - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu Over 3D en gekke graphics - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

Over 3D en gekke graphics

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Te laat gaan slapen, even later wakker door de duitsers in de dorm, in de vroege ochtend door de spanjaarden en t was een vrij beroerd nachtje.
Na het ontbijt weer even teruggegaan, was nodig.

Tijdens het rondfietsen een tempel bezocht, eindelijk dacht ik er aan om een doek mee nemem.om mijn schouders te bedekken. Mooi hoor, zoveel.pracht en praal, en dan loopt er een monnik tussendoor met een mobieltje. Ook de oppasser in de bibliotheek zat een filmpje te kijken. Stel je voor, de bibliotheek in een tempel, dat moet toxh zeer sereen zijn... De echo van de oudheid enzo. En dan hoor je alleen de geluiden van een vechtfilm.

Naar aanleiding van een tip van Max heb ik eind van de middag het Art in Paradise bezocht. Een soort museum, waar ze erg insteken op 3d en daar ook echt een speelplaats voor bieden. Je moet een app downloaden en bij bepaalde schilderijen krijg je dan bewegingen als je t schilderij scant .

Aansluitend weer doorgegaan naar de nachtmarkt, alles op t fietsje. Het huren van een fiets kost trouwens 1 euro voor 24 uur. Niet slecht

• 19 Maart 2018 - 12:18

Moeders:

Ook goeie morgen.
    Gisterenavond beetje ruzie met de WIFI , was bevroren of zo denk ik, dus nu even een reactie van mij. Gelukkig doet alles nu weer normaal, irritant hoor, hoewel het toch fantastisch is dat je zo makkelijk contact kan hebben met iemand aan de andere kant van de aardbol ! Toen je in Australie zat was het lastiger !!!
    Dit lijkt me wel de meest ontspannen reis die je tot nu toe hebt gemaakt.
    Niet trekken met je rugzak van de ene naar de andere plaats met overvolle bussen en gammele vliegtuigjes, maar heerlijk rondpeddelen op een fiets, en een vaste slaapplaats voor de nacht.
    Meer dan genoeg eettentjes die de heerlijkste hapjes voor je hebben tegen zeer betaalbare prijzen. Af en toe leuke uitdagende uitstapjes en een hoop gezelligheid en veel te ontdekken. Niets moet en bijna alles mag. Echt de ideale vakantie en prachtig weer. En straks mag je weer heerlijk urenlang in een vliegtuig bivakkeren, lijkt mij niks, maar jij vindt het hartstikke leuk, dus lekker genieten.
    Ik hoop dat je nog een paar fijne laatste dagen hebt
    Liefs Mam

• 19 Maart 2018 - 15:12

Ko:

Hoi Annelies,je staat inmiddels tussen de Olifanten wat een hele belevenis moet zijn.Geniet er van en wens je nog een fijne dag.Morgen is een ander verhaal ;)