Rode olifantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu Rode olifantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

Rode olifantjes

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Of een beetje roestig bruin/oranje, zo kun je t ook zien.

Verder kan en ga ik over deze dag vooral heel kort zijn; olifantjes zijn echt heel erg leuk en bijzonder. En wat mensen ze allemaal aandoen is te droevig voor woorden. Wat dat betreft is het maar goed dat ze gered zijn en een betere toekomst hebben. Maar; het blijft een gouden kooi. Ze worden speciaal gehaald zodat we ze konden voeren, ze moesten de rivier in zodaf we ze konden wassen, ook als ze dat duidelijk niet wilden.

Ik kan je wel vertellen dat dat o zo stug lijkende huidje heel zacht is, in tegenstelling tot het haar.

Heb er denk ik wel een paar supermooie foto's kunnen maken.

Vanavond voor de verandering weer eens uit eten geweest, zelfs een stukje ijs gesnoept van Anna, die naar een paar dagen in Pai geweest te zijn weer terug is! Moet haar morgwn nog even laten oefenen met "hallo allrmaal". Ze moet immers later toch indruk maken op haar nederlandse schoonfamilie :D

• 20 Maart 2018 - 02:38

Moeders:

Hallo Annelies !
    Rode olifantjes zien lijkt me toch beter en gezonder dan roze olifantjes zien !
    Maar olifanten worden daar helaas net zo misbruikt als hier showdieren, die ook geen hond of kat of vogel mogen zijn, maar misbruikt worden om mensen te vermaken.
    Maar zonder dat zouden ze misschien sterven van honger , moeilijk hoor.
    Het zijn prachtige dieren om te zien en ze zijn erg slim. Ik heb ze in mijn kindertijd heel veel gezien in diergaarde Blijdorp. Ik denk dat ik daar misschien wel mijn liefde voor dieren vandaan heb.
    groetjes Mam

• 22 Maart 2018 - 20:20

Stanley:

Hoi Annelies
    hoe is het op vakantie wat heb je nog gedaan op vakantie eet je ook lekker moet je ook altijd vroeg uit bed

groetjes stanley