Rode olifantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu Rode olifantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

Rode olifantjes

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Of een beetje roestig bruin/oranje, zo kun je t ook zien.

Verder kan en ga ik over deze dag vooral heel kort zijn; olifantjes zijn echt heel erg leuk en bijzonder. En wat mensen ze allemaal aandoen is te droevig voor woorden. Wat dat betreft is het maar goed dat ze gered zijn en een betere toekomst hebben. Maar; het blijft een gouden kooi. Ze worden speciaal gehaald zodat we ze konden voeren, ze moesten de rivier in zodaf we ze konden wassen, ook als ze dat duidelijk niet wilden.

Ik kan je wel vertellen dat dat o zo stug lijkende huidje heel zacht is, in tegenstelling tot het haar.

Heb er denk ik wel een paar supermooie foto's kunnen maken.

Vanavond voor de verandering weer eens uit eten geweest, zelfs een stukje ijs gesnoept van Anna, die naar een paar dagen in Pai geweest te zijn weer terug is! Moet haar morgwn nog even laten oefenen met "hallo allrmaal". Ze moet immers later toch indruk maken op haar nederlandse schoonfamilie :D

  • 20 Maart 2018 - 02:38

    Moeders:

    Hallo Annelies !
    Rode olifantjes zien lijkt me toch beter en gezonder dan roze olifantjes zien !
    Maar olifanten worden daar helaas net zo misbruikt als hier showdieren, die ook geen hond of kat of vogel mogen zijn, maar misbruikt worden om mensen te vermaken.
    Maar zonder dat zouden ze misschien sterven van honger , moeilijk hoor.
    Het zijn prachtige dieren om te zien en ze zijn erg slim. Ik heb ze in mijn kindertijd heel veel gezien in diergaarde Blijdorp. Ik denk dat ik daar misschien wel mijn liefde voor dieren vandaan heb.
    groetjes Mam

  • 22 Maart 2018 - 20:20

    Stanley:

    Hoi Annelies
    hoe is het op vakantie wat heb je nog gedaan op vakantie eet je ook lekker moet je ook altijd vroeg uit bed

    groetjes stanley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 136750

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: