Aan alle goeds komt een eind - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu Aan alle goeds komt een eind - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

Aan alle goeds komt een eind

Blijf op de hoogte en volg Annelies

20 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Ook aan mijn verblijf in Chiang Mai.

Helaas! Het begon met "dat is een goedkoop ticket en hoewel het niet echt hoog op mn lijstje staat lijkt het me erg tof".
Dat heeft 2 dingen opgeleverd. A; nooit aarzelen want álles heeft mooie dingen, het is alleen wat je er zelf van maakt.
B; In het geval van Chiang Mai gaat dat niet op want het is fantastisch. Alles. De mensen, het weer, de omgeving, de cultuur. Zet het vlug op je bucketlist als het er nog niet op staat!

Nog een laatste keer uit eten geweest, een laatste keer door de stad gelopen, dat overigens gewoon anders dan anders was. Anna is vanavond vertrokken dus we hebben alles samen gedaan. Geen gekke dingen, geen gddoe, maar rustig wachten tot vertrektijd. En daar kwamen we ineens een kattencafe tegen. 23 in een vrij kleine ruimte maar met veel verstopplekken een ze waren allemaal superspeels en leuk. Slim: je kon er een bakje eten kopen om de katten te voeren. Die wisten uiteraard exact hoe t werkt; serieus een leuk stel! Ofwel: het is maar goed dat ik het niet eerder wist.

En nu, staat mn tas gepakt en gaat strakjes de wekker. 3/3:15 opstaan, moet om 4u op t vliegveld zijn en vlieg om 7u naar Doha. Daar heb ik en hele dag, pas om 1u on de nacht vlieg ik maar Brussel waar ik dan s morgens om 6u ben.

Maar nu eerst even tukken, wordt een bijzonder kort nachtje!

• 20 Maart 2018 - 17:49

Moeders:

Hallo Annelies
    Zo heb je weer gezien dat het onverwachte de meest fantasche dingen kan opleveren.
    Uit je verslagen heb ik al op kunnen maken dat je de reis van je leven hebt gehad.
    Ik heb mee genoten met je verhalen en blijdschap
    ik hoop dat je een heerlijk rustige reis terug hebt, dan kan je hier gaan genieten van de lente die hier over een paar dagen toch echt zal gaan beginnen..
    En dan straks lekker je nieuwe baan beginnen.
    Tot over een paar dagen !
    Goeie reis, mam

• 20 Maart 2018 - 18:26

Brigitte:

Het was leuk om weer even met je mee te reizen door je verhalen. Goede reis terug!