Eindelijk goede turbulentie - Reisverslag uit Masqat, Oman van Annelies - WaarBenJij.nu Eindelijk goede turbulentie - Reisverslag uit Masqat, Oman van Annelies - WaarBenJij.nu

Eindelijk goede turbulentie

Blijf op de hoogte en volg Annelies

05 November 2018 | Oman, Masqat

Ja, eindelijk!
Wie mij goed kent, of ja, ooit meer dan 10 woorden met me gesproken heeft weet dat ik vliegen tof vind. Meer dan tof. En hoe wilder hoe beter. Dus uitkijken naar deze eerste vlucht(en) deed ik wel -want vliegen en dat is toch wel goed- maar zo'n groot vliegtuig en dan KLM, meh. Het vooruitzicht businessclass hielp nogal ten goede. Dat dan weer wel. Maar dan moet het natuurlijk wel doorgaan en dat was dan net weer niet het geval. Ze wisten nergens van. KLM zegt OmanAir, OmanAir zegt
KLM. Maar afgelopen dagen bij Merel waren supertof dus mn humeur kon niet kapot. En t is me ook nog gelukt een raamplaats te bemachtigen. Kan niet beter toch? Slechts 20 min vertraging voor het boarden vanuit de minst sexy gate die Schiphol rijk is houden we de blijheid gewoon hoog. Of eigenlijk niet want ik ben intussen in verhitte discussie met KLM.
De meneer waarmee ik het tweezittertje deel is zeer vriendelijk. Hij maakt alleen 1 inschattingsfout; mijn ruimte is mijn ruimte dus met je benen wijd gaan zitten doe je thuis maar en uitgebreid op de leuning hangen ook. Gaf me wel een vrijbrief om dat dus óók te doen. Die dienst was gauw uitgemaakt en heb een prima vlucht gehad. Zeer memorabel; ze hebben slechts 2x geprobeerd me niet-vegan eten te voeren, maar dat was gewoon niet opletten bij het uitdelen. Verder was alles top in orde en er zaten geen paddestoelen op! Hoe goed is dat!

We hadden flink turbulentie en een paar mooie vallen en een aangename storm. Supercool, het was echt mooi te voelen en had het helemaal leuk.

Zonder kleerscheuren in het schittende en lekker warme Oman aangekomen. Staat nu ook op de bucketlist, smaakt naar meer! Erg tof hotel en omdat ik geen cash had hoef ik de taxi pas morgen te betalen. Moet je in NL eens mee aankomen

• 05 November 2018 - 18:24

Maya:

Heerlijk! We krijgen weer reisverslagen en mogen op afstand meegenieten :+: goede reis!

• 05 November 2018 - 18:33

Wilma:

Leuk! Ik ga je weer volgen zus. Maak er een topvakantie van. Xxx

• 05 November 2018 - 22:18

Moeders:

Oman lijkt me best erg leuk, maar die turbulentie onderweg hoeft van mij niet ! Maar je bent in ieder geval onderweg naar de Filipijnen. Ik kijk al uit naar je foto's en reisverslagen. Vlieg ze, groetjes van mam

• 06 November 2018 - 04:00

Corinne:

Goedemorgen, leuk leuk kijk uit naar jou verhalen en foto’s. Nog even en je bent er , fijne turbelente vliegreis ✌️

• 06 November 2018 - 09:37

Niels:

Goeie reis, wordt vast weer een avontuur hoor!