Eindelijk goede turbulentie - Reisverslag uit Masqat, Oman van Annelies - WaarBenJij.nu Eindelijk goede turbulentie - Reisverslag uit Masqat, Oman van Annelies - WaarBenJij.nu

Eindelijk goede turbulentie

Blijf op de hoogte en volg Annelies

05 November 2018 | Oman, Masqat

Ja, eindelijk!
Wie mij goed kent, of ja, ooit meer dan 10 woorden met me gesproken heeft weet dat ik vliegen tof vind. Meer dan tof. En hoe wilder hoe beter. Dus uitkijken naar deze eerste vlucht(en) deed ik wel -want vliegen en dat is toch wel goed- maar zo'n groot vliegtuig en dan KLM, meh. Het vooruitzicht businessclass hielp nogal ten goede. Dat dan weer wel. Maar dan moet het natuurlijk wel doorgaan en dat was dan net weer niet het geval. Ze wisten nergens van. KLM zegt OmanAir, OmanAir zegt
KLM. Maar afgelopen dagen bij Merel waren supertof dus mn humeur kon niet kapot. En t is me ook nog gelukt een raamplaats te bemachtigen. Kan niet beter toch? Slechts 20 min vertraging voor het boarden vanuit de minst sexy gate die Schiphol rijk is houden we de blijheid gewoon hoog. Of eigenlijk niet want ik ben intussen in verhitte discussie met KLM.
De meneer waarmee ik het tweezittertje deel is zeer vriendelijk. Hij maakt alleen 1 inschattingsfout; mijn ruimte is mijn ruimte dus met je benen wijd gaan zitten doe je thuis maar en uitgebreid op de leuning hangen ook. Gaf me wel een vrijbrief om dat dus óók te doen. Die dienst was gauw uitgemaakt en heb een prima vlucht gehad. Zeer memorabel; ze hebben slechts 2x geprobeerd me niet-vegan eten te voeren, maar dat was gewoon niet opletten bij het uitdelen. Verder was alles top in orde en er zaten geen paddestoelen op! Hoe goed is dat!

We hadden flink turbulentie en een paar mooie vallen en een aangename storm. Supercool, het was echt mooi te voelen en had het helemaal leuk.

Zonder kleerscheuren in het schittende en lekker warme Oman aangekomen. Staat nu ook op de bucketlist, smaakt naar meer! Erg tof hotel en omdat ik geen cash had hoef ik de taxi pas morgen te betalen. Moet je in NL eens mee aankomen

  • 05 November 2018 - 18:24

    Maya:

    Heerlijk! We krijgen weer reisverslagen en mogen op afstand meegenieten :+: goede reis!

  • 05 November 2018 - 18:33

    Wilma:

    Leuk! Ik ga je weer volgen zus. Maak er een topvakantie van. Xxx

  • 05 November 2018 - 22:18

    Moeders:

    Oman lijkt me best erg leuk, maar die turbulentie onderweg hoeft van mij niet ! Maar je bent in ieder geval onderweg naar de Filipijnen. Ik kijk al uit naar je foto's en reisverslagen. Vlieg ze, groetjes van mam

  • 06 November 2018 - 04:00

    Corinne:

    Goedemorgen, leuk leuk kijk uit naar jou verhalen en foto’s. Nog even en je bent er , fijne turbelente vliegreis ✌️

  • 06 November 2018 - 09:37

    Niels:

    Goeie reis, wordt vast weer een avontuur hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 137133

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: