Dag 20 - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Annelies

13 Maart 2016 | Maleisië, Teluk Bahang

Het begint bijna wat eentonig te worden, maar heb vandaag weer niet zoveel uitgevoerd.
Vanmorgen met Teviot en Michel meegeweest naar de kliniek, T moest omdat ze hoest (maar daar heeft hygiene ook wat over te zeggen) en Michel omdat hij maar last bleef houden van de wond. Niet raar: is goed ontstoken.
Vanmiddag lekker gedachteloos katten zitten knuffelen en vlooien, ook wel lekker. En het gaat zo lekker met Lim: hij komt nu naar me toe lopen. Lópen! Het stukje bot is grotendeels afgebroken en het lukt hem op een of andere manier prima om op zijn teenstompjes te lopen nu. Het is toch zo'n gezellige jongen. Ben blij dat de 14'dagen die hij heeft gekregen nog binnen mijn marge vallen. Dan kan ik hem tenminste bij de kliniek laten.

Wel raar hoor, dat het allemaal zo snel gaat. Ben al flink over de helft en dat is toch wel erg jammer. Heel erg jammer zelfs.
Communiceren met de locals gaat steeds beter, ondanks dat het geen engels mag heten.

Heb inmiddels al 3x geprobeerd een tochtje perhentians te boeken, maar steeds is het internet te hard aan de stuiter waardoor er wel weer ergens een timeout zit. Maar echt niet dat ik opgeef. Ik moet en zal met mijn snuit dat water in.

Eind van de middag kreeg ik nog een bezoekje van de eigenaar van Ali's, de chinees had terug willen komen maar ik hoefde me geen zorgen te maken, hij had duidelijk gemaakt dat hij nooit van zn leven meer een voet op het terrein hoefde te zetten. Ik schrijf het nu een stuk vriendelijker op dan dat hij het zei, iets met intonatie en handgebaren :)

Ben er trouwens steeds handigerin om Teviot te ontwijken. Ze had vandaag weer zo'n dag dat er ineens vanalles in kooitjes moest ivm flu. En ja, dat heerst wel degelijk, maar zorg dan voor quarantaine en niet voor een bench voor max 2 dagen, gewoon tussen de anderen. Nu ook weer, de whiskasjunior is echt voor de kleintjes en zieken. Ik kan mn sporos dus in principe onbeperkt geven ervan. Maar Ralphie is ook graatje af, en ze wil die wel bijgevoerd hebben, maar het ene moment mag dat met alles, het andere moment alleen met geitenmelk of glucose. En het is al zo'n wezen dat t uit je hand allemaal eet, maar op een schotel echt niet. Ik geloof dat ik vandaag alleen al 2,5 zakjes junior aan hem heb gevoerd. Ook V heeft gekregen. V is het zwartwitje dat ik vooraf net iets te vaak had geprint. Die met dat sneue oog. Dat oog ziet er nog geen haar beter uit, maar V is nog te klein voor een operatie volgens de dierenarts? Het iis iig een waanzinnig tof beestje. Het is maar goed dat ik er echt geen kan meenemen, oeioei! Ze zouden ook niet door de keuring komen...
Morgen eerst maar eens zien wat de stand van zaken tbc Meowerson en Hazel is. Die verhuizen naar NL maar de eigenaren zijn licht bijzonder,..

Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 137200

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: