Dag 32, 33,34; Penang Hill en Lim - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 32, 33,34; Penang Hill en Lim - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 32, 33,34; Penang Hill en Lim

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Maart 2016 | Maleisië, Kuala Terengganu

Afgelopen dagen is het digitaal allemaal niet heel makkeli en soepel verlopen. In een notedooje was er de schrik van Lims pootje bij daglicht. Het bleek erger te zijn dan het al leek. Daar kan ik meteen een fijne update over geven: Jeffery is bereid om Lim te nemen!!!! Dat is me een enorme pak van het hart. Bij Jeffery krijgt hij de juiste medische zorg en ook alle aandacht. Ik ben zo blij!!! We moeten hem alleen mog in Langkawi zien te krijgen zonder al teveel tegenwerking van T.

Vandaag zijn Sam en ik naar Penang Hill geweest. Schitterend uitzicht! Was een berg te doen, tegen europese prijzen. We hebben het dus bij een stukje lopen gehouden. Helaas wel enorm veel muggen gehad, maar we werden fijn afgeleid door apen.

Er is nu ook weer een nederlamdse vrijwilliger; die doet het wat beter dan ik en is al bijna 5 jaar onderweg. Hij gaat de rest van de sporos overnemen. Het gaat vooral met Gabriel erg goed op dit moment. Mimi heeft een beetje een terugval en Sooty moet het ergste nog doorstaan maar is flink bulten aan het kweken. Maar erg happy over Gab en zeker ook over Lim! Waarschijnlijk gaat Sam hem wegbrengen.
En er is nog een engelse vrijwilliger, die is er in de dorm ook bijgekomen.

Nog 3 dagen, dan is het de dag waarop de terugreis begint. Moet er nog maar niet teveel over nadenken...