Dag 36: Lim gaat toch verhuizen! - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 36: Lim gaat toch verhuizen! - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 36: Lim gaat toch verhuizen!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

29 Maart 2016 | Maleisië, Teluk Bahang

Het heeft heel wat voeten in de aarde gahd, maar Lim gaat toch verhuizen morgen! Vanmorgen heb ik Teviot gevraagd waarom ze hem te zwak vond en uitgelegd dat ik het daar niet mee eens ben. Om een of andere duistere reden (niks duister, er is ofwel een donatie gekomen ofwel ze heeft ander geld binnen gekregen) was ze erg aangenaam en gemakkeliik. Stemde er ook zonder problemen in toe dat Sam morgen gaat.
Sam bleek alleen in geen velden of wegen te bekennen, die was inmiddels naar een chinese tempel die we zagen toen we op weg gingen naar Penang Hill.

Ik ben zelf even het dorp in gegaan en heb een tussenstop gemaakt bij de kapper, wat een kippenhok joh, helemaal gezellig. Kapster had redelijk veel klanten en die hadden allemaal leuk haar, dus heb haar de vrije hand gegeven. Op voorwaarde dat het nog in een staartje zou kunnen. Dat kan dus niet meer.
Vanavond nog even naar de nightmarket; eigenlijk met het doel om een tas te halen (check), te pinnen (check) en een massage te nemen (is zo goed bevallen vorige keer) maar dqar had ik alweer geen tijd meer voor. Wel voor een voetmassage dus dat is het geworden. Was niet voor zn tijd.
Morgen wat vroeger, dan heb ik wél tijd.

Toen ik terug kwam bij Ali had Sam samosa's meegenomen van Woodland, jeeej!!! Zo een fijne verrassing. Ben blij dat hij morgen met Lim gaat, gun het Sam van harte en ik weet dat hij goed op Lims gaat letten onderweg.
Al geloof ik het pas écht als ze op de boot zitten, toch is er een last van mijn schouders gevallen. Ik wilde heel veel katten helpen, maar heb uiteindelijk voor 2 katten toch hét verschil kunnen maken. Duidelijk voor Lim, maar ook voor Gabriel, die miet ,eer depri is en wiens wonden zo netjes gaan sluiten. Ik zou ze allemaal zo graag laten zien, maar de fotos zijn de k ik domweg t heftig.
Ik ben ze nu ook echt los aan het laten, Brian geeft ze nu overdag en s avonds hun pillen, alleen s morgens ben ik er nig bij.
Moeilijk hoor, heb al een aantal traantjes weg staan poetsen ondanks dat ik vooral blij ben dat ik dit mocht doen voor ze en dankbaar ben voor de tijd die ik met ze deel. Maar het afscheid gaat domweg niet meevallen.
Niet van Sam (waarmee ik toch ook al even redelijk intensief optrek), niet van Maggie MeMe (Mimi dus), Gabriel, Soot en Lim. Niet van Ralphie, niet van het kleine minge-gingertje, niet van Wibbly Wobbles. Zelfs niet van de jongens van Ali's.
En dan weet ik dat ik bv Masz niet meer ga zien.
Het afscheid van Teviot gaat me geen donder doen. Niets, gewoon niets. Jason en Brian heb ik ook amper meegemaakt en zeker met Jason heb ik niets. Robert heb ik veel respect voor maar gaat ook makkelijk zijn. Maar de plaats, en alle beestjes: nee. Helemaal niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 766
Totaal aantal bezoekers 137796

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: