Van groen licht naar tickets! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu Van groen licht naar tickets! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu

Van groen licht naar tickets!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

17 November 2015 | Nederland, Oost-Souburg

Het is al een tijdje dat ik met gekruisde knietjes loop rond te stuiteren. Afwachten of de vakantieaanvraag wel zou worden goedgekeurd. Nog eens kijken bij de vliegmaatschappij, prijzen die omhoog gaan, weer wat dalen. Weer omhoog gaan, vluchten die vol zitten.
Weinig dat beter werkt om de bloeddruk omhoog te jagen, zal het eens tegen de internist zeggen.
Vandaag kwam het verlossende emailtje "ik geef graag groen licht voor een welverdiende vakantie". Dat was even headbangend door het huis stuiteren, intussen boekend. Helaas was dat nog niet zo makkelijk gedaan dan gezegd, want ja, voorbereiden doe ik wel. Maar dat je per se een creditcard nodig hebt om te kunnen boeken? Nee, daar had ik dan weer niet bij stilgestaan.
Gelukkig met hulp van een lieve vriendin toch kunnen boeken, meteen ook de binnenlandse vluchten erbij geboekt.
23-2 vertrek ik, 25-2 land ik. De 24e heb ik een dagje in Istanbul. Ook leuk, zo een rondtripje verzorgd door de maatschappij.
Terug doe ik het iets sneller. Dan stap ik 31 maart in (om 23:30) en ben ik 1 april alweer terug. Wat snellere overstappen en natuurlijk het tijdsverschil.

Ik kijk er ontzettend naar uit, heb er zin in en ben zo verschrikkelijk blij! Nog 98 dagen. Dat is niet zo lang. Wat een heerlijk vooruitzicht om de koude winter door te komen, ik prijs me gelukkig dat ik dit mag gaan doen.

  • 18 November 2015 - 22:22

    Petry:

    Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch goedgekomen is. En ook hier geldt weer...we gaan aftellen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 136129

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: