Dag 25; langzaam naar het einde - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 25; langzaam naar het einde - Reisverslag uit Teluk Bahang, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 25; langzaam naar het einde

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 Maart 2016 | Maleisië, Teluk Bahang

Jawel, het duurt nog even voordat ik weer naar huis ga. Evengoed is het al bijna zo ver. Nog maar andderhalve week, dat vliegt.
En nee, ik ben er nog niet klaar voor.
Heb hier nog genoeg te zien en te doen, ik ben het nog niet zat.

Vandaag zouden we naar Georgetown gaan voor de couchsurfmeeting. Helaas zonder Michel, die appte dat het weer foute boel is met zijn been, hij naar het ziekenhuis moest en nu zo snel mogelijk terug naar NL gaat.
Morgen moet ik zelf weer naar Batu en ga dat meteen even bij hem langs. Wat een zuur einde van een vakantie voor hem :(

Richard is ook niet meer meegegaan, die is naar Butterworth vertrokken. En vanmorgen kwam Sam zich ook melden op de dorm, hij heeft nog een flinke discussie gehad met Teviot over het niet-functioneren van de toko en is hem gepeerd.

Na een bezoekje Tesco zijn Sam, Erica en ik dus gedrieen naar Georgetown gegaan en hebben in een vegetarisch restaurant gegeten. Wat een zaligheid, ik wil dat meer en vaker! Puur genieten.
Vervolgens naar de meeting. Het was net als vorige keer bijzonder gezellig. Zoveel toffe mensen uit zoveel windstreken, ik houd er echt van! Volgende week weer :)


Vanavond heeft Teviot geloof ik de hele bende verbouwd. Ze is helemaal doorgeslagen. 3 jonge rosjes, waarvan 1 met diarree en 2 met mijt zitten nu bij elkaar. Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te weten dat er nu 3 rosjes mijt hebben en dezelfde 3 diarree.
Kittens van een week of 6 lopen nu ook gewoon los rond (ergens) en in de mand die ik voor de sporos gebruik lag ook wat te slapen.

De nursery is open, alleen 2 ukkies zitten er nog. De ruimte is om te janken. Daar kun je geen katten houden...
Inmiddels heb ik de facebook van Jefery gevonden,ndat lijkt de enige te zijn die doordringt. Tijd om daar een noodkreet heen te doen.

Morgen voor controle naar de kliniek en naar Michel. Daarna even Batu in en misschien een hike naar monkeybeach. Daaris een couchsurfevent. Lijkt me wel wat, het is op een of andre manier toch allemaal volk van hetzelfde ras. Als je dus ooit denkt dat ik niet goed in mn knetter ben: er lopen er nog veeeeeel meer rond.


Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 137643

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: