Dag 11: Georgetown en Balance - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu Dag 11: Georgetown en Balance - Reisverslag uit Tanjung Bungah, Maleisië van Annelies - WaarBenJij.nu

Dag 11: Georgetown en Balance

Blijf op de hoogte en volg Annelies

04 Maart 2016 | Maleisië, Tanjung Bungah

Eigenlijk was het niet de bedoeling om vanavond "gewoon" een stukje te schrijven. Eigenlijk zou ik nu op het strand zijn na sen dagje Georgetown, een lesje BodyBalance en een meeting met de couchsurfers. Maar eigenlijk, kwam ik er bij de Tesco al achter dat ik mijn telefoon vergeten was. Erg? Meestal niet. Nu? Sja, ik wist nog wel waar de sportschool was maar waar daarna de meeting zou zijn? Geen idee. En om nou een uur terug te rijden, hmm...
Dus zijn we eerst naar de Tesco gegaan, daarn de sportschool gezocht en gevonden, ik mijn lesje gevolgd, Michel intussen het Maleise bier uitgeprobeerd. Na afloop hebben we een paar kilometer over de boulevard gelopen naar het centrum, maar na een tijdje hebben we het opgegeven en zijn we met een taxi verder gegaan. Wel onderweg nog veel rare beestjes gezien. Op een zeker moment kwam er zelfs een behoorlijke varaan het water uit.

We hebben heerlijk bij hawkerstalletjes gegeten, wat is dat toch een belevenis. Een heel plein, omgeven door balies waar je je eten kunt bestellen. Leuk entertainment, leuke sfeer, gaaf!
Maar de couchmeeting is dus niet doorgegaan voor ons.

De Balance was leuk ook, mens was volkomen onverstaanbaar. Ik had haar braaf verteld dat ik binnen was op een 1 day tryout pass, waarop zij concludeerde dat ik nog nooit iets gedaan had. Heb nog wel gezegd dat ik al eems eerder gebalanced heb maar toen zei ze dat dat niet bij haar was, dus ik moest maar rustig aan doen.
Banaf track 3 kreeg ze wat wantrouwem, gelukkig ben ik in track 4 nooit zo goed dus zag ik weer twijfel. Na track 5 vertrouwde ze me helemaal niet meer en in 7 kreeg ik dingen gedaan die zij niet kon. Ik kon echter ook niet al haar kunatjes hoor, maar het was grappig. Na de les kwam ze nog wel vragen hoe ik het had gevonden en dat ze echt wel zeker wost dat het niet helemaal mijn eerste keer was.
Ja, ik heb ervan genoten.3 nummers ontspqnning had ze gewoon, fijn!


Cat beach ben ik alleen vanmorgen geweest. T was vrij prima gestemd, ondanks een rood kitten dat om onduidelijke redenen ineens heel zwak was en dat het met het gebeten kitten ook bergafwraarts vliegt.

Bij MiMi daarintegen was het heel erg goed, hij is begonnen met littekenvorming. Reden voor een feestje. Toen ik die foto aan Teviot liet zien vloog ze me huilend om de nek. Ook Gabriel leek zich wat beter te voelen gelukkig. Al gaat kleine Soot niet zo lekker, hij is ook nog het minst ver in de ziekte.

Een van de nieuwe meiden is alweer weg ook, de amerikaanse. Die is de eerste nacht zo verschrikkelijk lekgeprikt dat ze vandaag naar de kliniek is geweest en rust moet houden in een schone omgeving met airco. Flink allergisch, en geloof me, ze hebben haar écht zwaar te pakken gehad.

Ik ben nog zo fit als een hoen!

Tot morgen!

  • 04 Maart 2016 - 19:52

    Brigitte:

    Dat klinkt als een hele leuke dag. Lachen met die bodybalance, die instructrice zal zich wel een aantal keer achter haar oor hebben gekrabt, haha.Wat fijn dat het met katje mimi wat beter gaat. Daar hoop je toch steeds op. Bedankt voor de leuke verslagen, heerlijk om vakantieverhalen te lezen in een koud Nederland.

  • 05 Maart 2016 - 12:41

    DNTZ:

    Fijn dat je een lekker daggie hebt gehad.
    Dat was ook wel hoog nodig.

  • 05 Maart 2016 - 18:05

    Kino:

    Fijn dat de Tropical Farm zo leuk was en je balance les ook! Heb net even weer bijgelezen.
    Wat batman betreft, had je plannen die mee terug te nemen??? Je bent ook een schat ook.
    Heb je ook contact met Hailey, gaat dat allemaal naar wens???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 137321

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: