Omdenken voor gevorderden - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Annelies - WaarBenJij.nu Omdenken voor gevorderden - Reisverslag uit Parati, Brazilië van Annelies - WaarBenJij.nu

Omdenken voor gevorderden

Blijf op de hoogte en volg Annelies

24 November 2019 | Brazilië, Parati

Ja of vergevorderden zelfs.
Na een heeeeeel kort nachtje stond om 5:30 de taxi klaar om terug te gaan naar het vliegveld. Toevallig waren er ook 2 fransmannen in het hostel die dezelfde vlucht moesten hebben, dus dat kwam goed uit. HEEL goed mag ik wel zeggen want als snel vroegen ze waar de rest van mn bagage was. Door naar Rio, zei ik nog. Omdat dat in Parijs zo is afgesproken.... Vol meelij keken ze me aan. "Dat hebben ze tegen ons ook gezegd maar mooi dat het afgehaald moest worden". "Beter ga je eerst kijken of je bagage wel mee is".
Ik schat dat het een ruim half uur geduurd heeft voor duidelijk was dat het kwijt was. Bij Royal Air Maroc misschien, maar die zijn er niet. Vlieg gewoon naar Rio, daar lossen ze het wel op.
Je zou toch verwachten dat als ze eens iets heeeel doms tegen je zeggen dat gewoon indruk maakt en je niet meer luistert... Maar dat deed ik wel dus ik stond in Rio en mijn bagage in Sao Paulo. En zie dan eens te krijgen...
Na heel veel gedoe, vijven en zessen wordt het naar het hostel gebracht waar ik over 2 nachten heen ga.
Dus.
Heb ik niets.
1 nachtje is te doen, maar meer dan genoeg. Ik heb voor het laatst tandpasta aangeraakt toen ik uit Parijs vertrok. Ik heb niet eens een schone onderbroek

  • 24 November 2019 - 08:40

    Daniella:

    Ooooo Lies dit is wel omdenken voor ververgevorderden.
    En dan zijn 2 dagen ook nog ver weg als er geen tandpasta of ondergoed is.
    Succes!

  • 24 November 2019 - 14:49

    Moederse:

    Nou, ik hoop voor je dat je het nog krijgt, maar ik vrees het ergste. Waarschijnlijk krijg je helemaal niets meer als loze beloftes. Hoe een goedkope vlucht duur kan worden, Hopelijk kan je er nog van genieten
    LIEFS,MAM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

De wereld is er om ontdekt te worden. Een overstap in Maleisië bijna 15 jaar geleden smaakte naar meer. Tijd om het eens van dichtbij te gaan bekijken en de wereld wat mooier te gaan maken door vrijwilligerswerk te gaan doen in Penang.

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 137180

Voorgaande reizen:

28 April 2023 - 20 Mei 2023

Eindelijk Indonesie

04 Oktober 2022 - 25 Oktober 2022

Mexico

05 Oktober 2021 - 14 Oktober 2021

Let's maple!

20 November 2019 - 01 December 2019

Stedentripje Rio

05 November 2018 - 18 November 2018

Filipijnen!

06 Maart 2018 - 22 Maart 2018

Toch Thailand

21 Januari 2017 - 11 Februari 2017

Belize, hoe kom je erop...

23 Februari 2016 - 31 Maart 2016

Naar de katten op Maleisië

Landen bezocht: