Blij om te vertrekken - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Annelies - WaarBenJij.nu Blij om te vertrekken - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Annelies - WaarBenJij.nu

Blij om te vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Annelies

26 November 2019 | Brazilië, Rio de Janeiro

Want vertrekken uit Paraty betekent aankomen in Rio en dat is hopelijk allemaal wat minder prehistorisch. Ben ook wel echt een beetje klaar met Paraty, niet omdat het stadje niet fijn is maar omdat ik het wel gezien heb. Ik heb vannacht ondanks de herrie weer lang geslapen en zowaar, met mijn dikke achterwerk het matras volkomen geplet zodat het echt niet meer comfortabel was.

Nog een keer door het stadje naar de turk, daar weer een goede falafel gegeten die net op tijd klaar was, koekjes gehaald en de bus weer in. Wederom geen straf. De enige straf was weten dat ik om 18.00 aan zou komen en de verlorenbagagebalie om 18.00 zou sluiten en die toch een goeie 20 min uit elkaar liggen.
In de bus ook Uber weer geinstalleerd, leuk maar met verschillende simkaarten echt niet heel handig. Het leek gelukt, tot ik de Uber wilde bestellen en per se niet contant de ritten mag betalen omdat ik een bepaald nr niet heb. Laat het me samenvatten: zonder creditcard was het domweg nooit gelukt.
Aankomen bij het hostel was de beste verrassing tot dusver. Kraaknetjes, comfortabel en schoon. In het eigen restaurant bleken ze helaas miets vegans te hebben, maar Uber Eats komt gewoon bezorgen wat je wilt. Een vegan broodje hamburger met patat

• 27 November 2019 - 02:12

Moeders:

Hoi !! En ? Heb je je bagage nog af kunnen halen ? Dan kan je nu dus eindelijk ECHT gaan genieten van je vakantie. Toch fijn dat je nu een heerlijk schoon hostel hebt getroffen. Dat zal lekker slapen worden vannacht Geniet maar lekker van je resterende dagen. groetjes Mam