Avondmarkt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu Avondmarkt - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Annelies - WaarBenJij.nu

Avondmarkt

Blijf op de hoogte en volg Annelies

11 Maart 2018 | Thailand, Chiang Mai

Voor vandaag had ik geen omleind plan, alleen de nachtmarkt. En dan blijft er nog een dag over.
Hebben we een relaxdagje van gemaakt. Vanmorgen goed uitgeslapen, vanmiddag gaan ontbijten/lunchen/brunchen in veganrestaurant #5.
Anna's keuze, die wilde graag hierheen. Een kleine 20 minuten lopen, dat is alles. Goede gesprekken gehad onderweg dus de tijd vloog.
Het eten was wederom waanzinnig, oioioioi.
Terug hebben we niet bepaald haast gemaakt en zijn we een mall ingedoken. Wat een meuk. Gauw door naar de starbucks, die koffie smaakt tenminste naar koffie. Zat verdacht aangenaam!

Eenmaal terug hebben we ons nog moeten haasten naar de gym voor een les yoga. Mensenlief wat ben ik een stijve hark. Dat viel niks mee.
Ik zou er direct achteraan nog een uur pump plakken, helaas zat er een extra uur tussen. Wachten op die les was zo zonde. Kostte me alleen mijn trommelvliezen. Waar de vorige een blij ei was was deze vooral harder is beter, qua muziek dan. En die boxen zijn al zo schel... Kon er geen donder van verstaan dus de.tracks waar ik de choreo van heb heb ik de choreo maar erbij gepakt.

Na het douchen met de rooie naar de nachtmarkt. En dat is dan zeker wel een feestje. Allemaal kitch en prul, genieten zoveel zooi!
Voedseltechnisch is het op die markten echt waardeloos. Kokosnoot blijkt het enige veilige te zijn. Maar dat is ook alles wat erop te makken valt, het is gewoon zo bruisend, zo gezellig!

Morgen schijnt het erg te regenen, dus geen plan. Al zul je zien dat.dat.meevalt en het gewoon mooi is. Wie weet een fiets huren, en op.theejacht. En op jacht naar natuurlijke wierook
Verder wellicht een botanische tuin of vlindertuin ofzo. En eens tempels in, want dat heb ik nog niet gedaan.
Verder blijft de tijd vliegen, heel erg snel...

• 12 Maart 2018 - 00:52

Moeders:

Hoi hoi !
    Nog even en je gaat de markt nog leuk vinden ! Heerlijk snuffelen tussen de gekste spullen. En niet te veel kopen natuurlijk. Hoewel dat moeilijk kan zijn hoor ! Ach, en een regenbuitje tussendoor spoelt het stof weer weg moet je maar denken, en in een tempel of zo iets is het binnen lekker droog, en met die warmte daar droog je vanzelf wel weer snel op. Maar zo te lezen geniet je er nog steeds volop van. Leuk hoor ! Ik denk dat ik de eekhoorn op die foto heb gevonden, met behulp van mijn vergrootglas, maar weet het niet zeker, er zijn zo veel dingen te zien die het wel eens zouden kunnen zijn, die bomen hangen daar vol met versieringen zo te zien. Lijkt wel kerstmis ! Ik ga nu lekker slapen, hoeveel tijdsverschil is er eigenlijk? groetjes Mam.

• 13 Maart 2018 - 10:57

Corinne:

Ha Annelies
    Heerlijk je neemt ons letterlijk mee in jou belevenissen , genieten