Rasta! - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Annelies - WaarBenJij.nu Rasta! - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Annelies - WaarBenJij.nu

Rasta!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

26 Januari 2017 | Belize, Caye Caulker

Het zal een kort berichtje worden vandaag. Deels omdat ik pas vanmorgen over gisteren heb geschreven, deels omdat het nu pas begin van de avond is, deels omdat ik ook niet heel erg veel te vertellen heb.

Vanmorgen, nadat ik een ijskoude douche heb overleefd en heb geschreven ben ik op t gemakje naar het zandstukje bij de Split gegaan. Onderweg nog een poosje op een pier gezeten om foto's te maken van de pelikanen; dat is denk ik best aardig gelukt. Ze staan op de camera dus zullen niet hier verschijnen.
Pas later, als ik thuis ben. Op het strandje ben ik bezig geweest met kaarten schrijven en heb ik geprobeerd wat kleur te vangen. Het was zo heerlijk warm, en er zaten zulke geinige visjes, ik heb ervan genoten. Toen door naar Anita. Anita zit in de drukte van de Hoofdstraat en vlecht haren. Na de koude douche en het feit dat mijn haar steeds weer één grote dreadlock is, heb ik het gewoon gedaan. Wilde het toch al en hoppa. Ik heb geen idee hoeveel vlechten er in zitten maar het zijn 5 pakjes en het is behoorlijk zwaar. Maar dju zeg, ik vind het echt helemaal gaaf en durf ook wel te zeggen dat het goed bij me past. Een zit van 5 uur is het geweest maar het was het helemaal waard. En het was ook wel grappig zo, Anita is iemand een dame die iedereen kent en een echte beliziaanse. Luid. Heerlijk was dat.

Inmiddels is de dorpsmafketel gearriveerd en staat hier te socializen. Goeie gein,mhij heeft dezelfde hoed als hoe heet dat beest uit Madagascar, met de hoed "you like my crown" en "I like to move it". Fantastisch.

Vannacht mijn laatste nachtje, jammer hoor, ik begin Caye Caulker steeds gezelliger te vinden en de groep die we nu in het hostel hebben is helemaal leuk. Maar San Pedro wacht en wie weet wat dat te bieden heeft. Ik geloof een warme douche, jeej!
Maar Caye Caulker met z'n witte straten en golfkarretjes was een succes.

Tot morgen!

Toevoeging: het zijn er 85 :D

• 27 Januari 2017 - 05:50

Corinne:

Staat je goed de vlechten, lekker genieten. En dat is meestal als je ergens net naar je zin hebt , is het tijd om te gaan. Kijk uit naar je volgende belevenissen!